Oferta


Wszystkie usługi



Chiptuning


Producenci samochodów często pozostawiają w silnikach duży zapas wielu parametrów po to, aby "uwalniać" je w nowszych modelach czy też dopasowywać do wyposażenia, wielkości, czy też masy konkretnego modelu. Dokładnie ten sam silnik może mieć aż kilka różnych wartości mocy i momentu obrotowego.

Biorąc te wszystkie aspekty pod uwagę, otrzymamy potencjał, który wykorzystuje się w Chiptuningu. Producenci sami wykorzystują ten potencjał i modyfikują oprogramowanie dla mocniejszych wersji , aby drożej sprzedać lub poprawić właściwości jezdne w czasie dalszej produkcji danego modelu.

Chiptuning odpowiednio przeprowadzony nie niszczy silnika oraz jego osprzętu, wykorzystuje rezerwy silnika. Często właściciel sam przyczynia się do uszkodzenia układu napędowego niewłaściwym użytkowaniem pojazdu, brakiem serwisowania auta jak i zużywaniem się części mechanicznych.

Producent chce też sprzedać auto, które mniej pali, kosztem mocy. Na niektóre rynki obniża się moc silnika z powodów kosztów użytkowania (podatki, ubezpieczenie)


Chiptuning najlepsze rezultaty osiąga w silnikach wysokoprężnych oraz benzynowych z doładowaniem turbo. (około 20-30% więcej mocy oraz około 30% więcej momentu obrotowego. W silnikach wolnossących typowo elektroniczny chiptuning wyniesie zaledwie około 8-10%, co nie jest wielkim wynikiem. Jednakże pozytywnie może chiptuning w takich silnikach wpłynąć na spalenie paliwa.

Moc 2 takich samych silników może być przed i po chiptuningu również całkowicie różna. Jeden może być mocno wyeksploatowany, z wysokim przebiegiem a drugi serwisowany, z mniejszym przebiegiem, dlatego tezy moc tych 2 silników będzie rożna, co wykaże pomiar na hamowni.

Zużycie paliwa jest zazwyczaj ustosunkowane od tego, czy kierowca ma tzw. „ciężką nogę”. Silnik po chiptuningu osiąga zazwyczaj w dolnym oraz średnim przedziale obrotów o wiele lepsze osiągi jak w serii, można się tutaj spodziewać oszczędności w zużyciu paliwa. A w maksymalnym obciążeniu może się zdarzyć odwrotna sytuacja, ponieważ nasz silnik nie spala tylko samego powietrza. Oszczędności w spalaniu są często przez naszych klientów potwierdzane w rozmowie za jakiś czas.


Wszystkie nasze modyfikacje są przeprowadzane indywidualnie. Pomimo, ze są to często te same silniki, maja one w sterownikach różne wersje oprogramowania jak i wyposażenie. Dlatego nie wgrywamy tak zwanych gotowców. Ponieważ nie może być zagwarantowana dobra i prawidłowa praca silnika.

Chiptuning w 5 minut nie może być również dobrej jakości. Na taka usługę powinni sobie Państwo zaplanować trochę czasu, aby usługa była dobrze wykonana.

Usługa chiptuningu nie jest samym wzrostem mocy, lecz jest to optymizacją map. I takiej usługi powinno się oczekiwać.

Do wykoania usługi używamy profesjonalnych urządzeń Włoskiej firmy DimSport obsługujące najnowsze sterowniki MG1/MD1, DME_8xx, EDC17, MED17, ST10, SIMOS8, MH7XXX / MH8XXX, SID807, Delphi DCM, DSG VAG, SIMOS PCR ....

Dzięki zastosowaniu najnowszych technologii wiekszość modyfikacji wykonujemy bez inwazyjnie, czyli bez potrzeby otwierania lub rozklejania sterownika.


Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.
Polityka Prywatności i RODO   
AKCEPTUJĘ